مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چگونه مواد شوینده ارزان بخریم

آیا میدانید بیشتر مردم در مناططق حاشیه نشین ایران یا بنوعی مرز نشینان ایران به دلیل درامد و قدرت اقتصادی پائینی که دارند بیشتر بدنبال مصرف مواد شوینده ارزان قیمت هستند تا بتوانند درامد و هزینه خود را مدیریت نموده و قادر به تهیه دیگر مایحتاج زندگی خود باشند.

ما بعنوان تولید کننده مواد شوینده یا کارخانه مواد شوینده وظیفه خود میدانیم که خریداران یا بنکداران و عمده فروشان خریداران مواد شوینده را راهنمایی کنیم که کالایی را معرفی نمائیم که دارای قیمت ارزان و مناسب برای مصرف در مناطق حاشیه نشین کشور باشد که  این معرفی محصول خیلی حائز اهمیت و مهم می باشد.

مواد شوینده ارزان:

تهیه و تولید مواد شوینده ارزان مراحلی دارد که بایستی توسط کارخانه یا کارگاهی که اقدام می کند باید رعایت شود تا منجر به تولید و تهیه این کالا شده و به بازار مصرف ارائه شود.همانطوری که شما تاجران و بنکداران محترم می دانید برای تولید مواد شوینده در ابتدای کار و قبل از خرید مواد اولیه برای تولید محصول ابتدائا کارگاه تولیدی اقدام به خرید ظرف مناسب برای پر کردن محصول می نماید و سپس اقدام به طراحی و چاپ لیبل برای درج در روی ظرف می نماید در ادامه برای سر بطری با توجه به نوع ظرفی که استفاده می شود نوع خاصی از سربطری نیز انتخاب و بکار برده می شود. و پس از تهیه و اماده کردن این موارد محصول تهیه شده در درون ظرف ریخته و روانه بازار می گردد.

شایان ذکر هست که نصف بیشتر قیمت تمام شده محصول کامل را همان ظرف و لیبل و سربطری تشکیل می دهد که با انتخاب مواد اولیه درجه دو هم می توان این ها را به قیمت ارزانتر تهیه نمود که در کیفیت محصول هیچ تاثیر منفی نخواهد گذاشت در حالی که در قیمت تمام شده کاهش چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

ما با طراحی و اقداماتی که در بالا ذکر شد محصولی را به شما خریداران محترم ارائه می شود که با قیمت ارزان بدست مصرف کننده نهایی برسد و تقاضای خریداران حاشیه نشین را پاسخ دهیم.

بازدیدها: 203

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *