مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مایع ظرفشویی ۲۰ لیتری ارزان قیمت

مایع ظرفشویی ۲۰ لیتری با بهترین کیفیت از طریق کارخانه های شوینده دراکثر نقاط کشور تهیه و توزیع می شوند.این نوع حجم تولیدی از نظر قیمتی مقرون به صرفه هست و اکثرا برای مکان های عمومی استفاده می شود.

مایع ظرفشویی

قیمت مایع ظرفشویی گالنی

کارخانه ها به علت جذب مشتری بیشتر به فکرهزینه هایی هستند که خریداربابت خرید مایع ظرف شویی ۲۰ لیتری و مایع دستشویی پمپی صرف می کند این مایعات را به صورت حجم بالا تولید می کند تا مشتریان بتوانند این محصولات را تهیه و به فروش برسانند .

مایع ظرفشویی

کیفیت مایع ظرفشویی گالنی

تمامی مواد اولیه استفاده شده در مایع ۲۰ لیتری با مایع های ۱ لیتری منازل کاملا یکی است و از یک نوع کیفیت برخوردار هستند ولی تفاوت این دو محصول در حجم و وزن آن ها می باشد. دراستفاده از مایع های ظرف شویی ۲۰ لیتری باید از جا مایع ها استفاده کرد تا به هیچ عنوان این مایع با ارزش اسراف نشود و هدر نرود. فروش این محصولات به نوعی فروش عمده به حساب می آید و به همین علت قیمت این مایع ها نسبت به اندازه های کوچکتر این محصول ارزان تر هستند.

مایع ظرفشویی

اسانس مایع ظرفشویی ۲۰ لیتری

معمولا درون انواع مایع های ظرف شویی و شوینده ها نظیر مایع دستشویی اکتیو کرمی با هروزن وحجم ,اسانس ها ورنگ های زیبا استفاده می شوند که باعث تنوع رنگ آنها و بوی مطبوع بر روی ظروف استفاده شده می باشد . این نوع مایع ها نه تنها باعث ضد عفونی کردن ظروف و چربی زدایی می شوند بلکه بوی بد ظروف را از بین برده و با اسانس های معطر ظروف آشپزخانه بوی خوش به خود می گیرند.

مایع ظرفشویی

خریدمایع ظرفشویی ۲۰ لیتری

مایعات ظرف شویی ۲۰ لیتری را معمولا عمده فروشی ها خرید می کنند و روانه بازار مصرف مورد نظر می کنند این عمده فروشی ها معمولا با مدارس یا درمانگاه های کوچک و دیگر مکان های عمومی که مصرف زیادی دارند ولی هر از گاهی خرید میکنند وهر بار به اندازه مصرف خرید میکنند و لازم به انبار کردن ندارند به فروش می رسانند .

مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی گالنی کجا مصرف میشود ؟

شرکت پاک یوم آماده عقد قرارداد با ادارات و ارگان های دولتی و همچنین ادارات خصوصی ورستورانهای بزرگ و زنجیره ای و بیمارستانها و مدارس که به صورت عمده خرید می کنند می باشد و نیاز هر همه گروه ها را برآورده می سازند .
این گروه ها می توانند از طریق حضوری یا تلفنی با مشاورین ما تماس برقرار کنند وسفارش خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت سفارش آماده شود .

بازدیدها: 130

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *