مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت مسواک در بزرگترین کارخانه

معمولا قیمت مسواک در کارخانه ای که معتبر و بزرگ باشد و معروفیت بیشتری داشته باشد دارای قیمت ارزان تر و کیفیت بهتری خواهد بود. چرا که این کارخانه های تولیدی با در اختیار داشتن امکانات و قابلیت‌های بیشتر مزیت تولید بهتری دارد و می‌تواند محصولات راباقیمت مناسب تری ارائه کند.

قیمت مسواک

قیمت مسواک در کارخانه پاکال

کارخانه پاکال در تولید انواع شوینده و محصولات بهداشتی با توجه به اینکه الویت مشتری مداری را در رئوس اهداف خود دارد تمام سعی و کوشش مجموعه تولیدی را معطوف به تولید کالاها با قیمت رقابتی در بازار نموده است. در همین راستا تمام نیروهای مجموعه تولیدی تحت سرپرستی مدیر عامل شرکت و با حمایت های مادی و معنوی وی تمام اقدامات اولیه را انجام می دهند تا در نهایت در خط تولید مسواک و الزامات مربوطه محصولی با کیفیت رقابتی و قیمت ارزانتر نسبت به سایر برند ها در بازار به بازارهای فروش کشور و منطقه معرفی نماید.
برای خرید مسواک با قیمت ارزان و خوب از شرکت پاکال بهتر است ابتدا در سایت رسمی شرکت محصولات را با تمام جزئیات مشاهده نموده و با تمام جوانب آنها را مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود هر گونه ابهام و یا پرسشی مورد را با کارشناسان واحد فروش در میان گذاشته و با حل تمام دغدغه ها از میان انواع مسواکها مدل مد نظر را با قیمت روز تمامی برندهای دیگر مقایسه نموده و در نهایت بتوانید بهترین و دقیق ترین تصمیم را در جهت نیل به فروش بهتر و بیشتر انواع مسواک در مرکز فروش خود ایجاد کنید.

چرا قیمت مسواک در کارخانه ارزانتر هست؟

شما همزمان قادر خواهید بود با اندکی جستجو انواع و اقسام مسواکها و خمیر دندان ها را با کیفیت ها و بسته بندی های گوناگون و بروز در اطراف خود پیدا نمائید و با بررسی آنها اقدام به خرید و عرضه آن در مکان فروش خود نمایید. و اما این کالا را در کجاها می توان برای خرید عمده یافت؟

اماکنی که با مقداری جستجوگری دسترسی ما را به انواع مسواک مهیا خواهد نمود در زیر اشاره شده است:

۱‌. بازار خرید و فروش مستقر در شهرها
۲. فروشگاهای معتبر و بزرگ موجود در سطح کشور مانند رفاه، کوروش و …
۳. مراکز فروش عمده و بنکداری
۴. و در نهایت کارخانه تولید کننده مسواک

وقتی که به عنوان یک خریدار به ۴ مرکز فوق به عنوان تامین کننده مسواک و کالاهای وابسته نگاه می کنیم در نگاه کلی ابتدا به ۳ گروه ابتدایی لیست مذکور می رسیم که مشخص است که به عنوان واسط تامین کننده انواع کالاها و خدمات می توانند انواع متنوع محصولات را در اختیار خریداران و مصرف کنندگان با قیمت‌های مصوب و تعیین شده قرار دهند که سود آنها نیز در این فرایند منظور گردیده و به خریدار عرضه می شود. ولی در مورد گزینه چهارم با تولید کننده و کارخانه تولیدی روبرو هستیم که برای همگان مشخص و واضح هست که این مراکز به عنوان سازنده مسواکها قادر خواهند بود محصولات مسواک را در تیراژ زیاد با قیمت به مراتب نازل تری از بازار و فروشگاهها و بنکداری ها به مشتریان خود عرضه نمایند که این موضوع می تواند موارد چندی را شامل شود که باعث عرضه با قیمت کمتر می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مزیت مسواک‌های بهداشتی

مسواکهایی که در این شرکت معتبر و بزرگ که به اذعان صاحب نظران این صنعت بزرگترین کارخانه تولید مسواک و ملزومات مربوط به حساب می آید توان تولید مسواک با طرح درخواست مشتریان را دارد و بدین صورت که هر طرح و رنگ و شکلی که خریدار مد نظر داشته باشد می تواند طراحی نموده و با تیراژ زیاد و البته با عقد قرارداد کاری مشخص در اختیار مشتریان قرار داد. این مزیت تولیدی یکی از مهمترین مزیتهای اصلی شرکت پاکال می باشد که بسیاری از خریداران و تاجران ایرانی و خارجی را به سمت این تولیدی جلب می کند. مزیت دیگری که در این شرکت مشهود هست ارائه محصولات با ارزانترین قیمت در ایران می باشد که بهترین مزیت از دیدگاه خریداران می باشد.

کارشناسان فروش مسواکهای شرکت پاکال

تیم فروش شرکت پاکال

آدرس دفتر مرکزی:

تهران اکباتان خیابان حنانی خیابان نفیسی پلاک۷۸

آدرس کارخانه:

مشهد کیلومتر ۳۵ جاده نیشابور

تلفن واحد فروش:

۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *