مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش مایع لباسشویی کوچک

قیمت فروش مایع لباسشویی باید به حدی باشد که هم حاشیه سود خوبی برای خریداران عمده و بنکداران و هم با قیمت بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان برسد و این دلیل خوبی برای فروش محصولات می باشد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهترین مایع لباسشویی چیست ما به این سوال شما پاسخ خواهیم داد که بهترین مایع لباسشویی مایع می باشد که قیمت مناسب داشته باشد و در عوض آن مختلفی تولید شود.

راهنمای خرید مایع لباسشویی مناسب

با مطالعه این مطالب می توانید بهترین مایع لباسشویی و دیگر شوینده ها نظیر مایع دستشویی اکتیو کرمی را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید به این ترتیب که مایع لباسشویی غربی باید بتواند تمیزی و نظافت را به شما هدیه دهد و همچنین دوام پارچه را بالا ببرد. ما در اینجا می خواهیم نکاتی را به شما گوشزد کنیم تا در انتخاب مایع لباسشویی مناسب دقت کنید و بعد آن را خریداری کنید اولین نکته این است که میزان و کیفیت تمیز کنندگی مایع چگونه است دومین نکته این است که نحوه بسته بندی چگونه است آیا مصرف آن آسان است و سومین نکته حجم محصول می باشد که در در چه وزنی می باشد و برای استفاده از مایع در ماشین های لباسشویی نکات مورد نظر را نوشته باشد.

نوع حجم و بسته بندی مایع لباسشویی

در این مبحث می خواهیم نوع و حجم بسته بندی های مایع لباسشویی را برای شما توضیح دهیم شرکت پاکال با تولید انواع مایعات شوینده و بهداشتی مایع لباسشویی را در اوزان مختلف تولید می کند که به شرح زیر می باشد:

  1. مایع لباسشویی ۱۳۰۰ گرمی با رایحه دلپذیر گلهای بهاری
  2. مایع لباسشویی ۲۷۰۰ گرمی با رایحه عطر گل یاس
  3. مایع لباسشویی ۱۰ لیتری که بیشتر برای هتل ها مورد مصرف میباشد با رایحه گل رز
  4. مایع لباسشویی ۱۸ لیتری که این هم برای هتل ها بیشتر مصرف دارد و گالنی تولید می شود البته تمامی مایع ها در گالن ها تولید و بسته بندی می شود. و برای فروش به مراکز فروش ارسال می شود.

فروش مایع لباسشویی

فروش آنلاین مایع لباسشویی

امروزه بسیاری از شرکتها خرید های مجازی را راه اندازی کردند و برای فروش های خود راه هایی را در نظر گرفتند اما هر شرکت یا هر خرید آنلاین یا مجازی معتبر نمی باشد برای این منظور شرکت پاکال خرید آنلاین و اینترنتی را برای شما در نظر گرفته تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر نظیر مایع دستشویی پمپی را انتخاب کرده و در اسرع وقت به دست شما برساند به این گونه که شما در سایت مخصوص محصولات را برای بررسی کرده و قیمت آن را از مدیر فروش یا کارشناسان فروش دریافت کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید فقط با یک تماس با ما فاصله دارید تا خرید مطمئن نی را انجام دهید.

مدیریت شرکت پاکال محمدرضا اعلمی

محمدرضا اعلمی شوینده

آدرس دفتر مرکزی:

تهران اکباتان خیابان حنانی خیابان نفیسی پلاک ۷۸

آدرس کارخانه : 

مشهد کیلومتر ۳۵ جاده نیشابور

تلفن دفتر فروش:

۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۹

 

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *