مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پودر لباسشویی دستی آبان

پودر لباسشویی دستی آبان و صابون تریاک اصل که توسط شرکت عظیم و بزرگ کندر ساخته میشود و سابقه تولید این شرکت باز می گردد به سال ۱۳۸۱ که این تولیدی کار تولید خود را با تاسیس کارخانه خود شروع نمود. این شرکت با سابقه ای طولانی در تولید پودر لباسشویی آبان و کیفیت عالی آن ظرفیت تولید ۱۰ هزار کیلو گرم در ساعت را دارد.که بصورت شبانه روزی مشغول به تولید هست.

کیفیت پودر لباسشویی آبان

تولیدات شرکت کندر در ساخت انواع پودرها لباسشویی و صابون لرویا شیر در بسته های دستی و ماشینی ارائه می نماید.در این بین پودر لباسشویی دستی آبان که مصرف کنندگان بسیار و خاص خود را دارد که این به دلیل کیفیت خاص و قیمت مناسب تر نسبت به بقیه پودرها می باشد.

با نگاهی به فعالیت های این شرکت براحتی مشخص میگردد که شرکت کندر اهمیت و توجه خاصی به سلیقه و نظرات مشتریان خود را دارد. که با یک نظر خواهی اجمالی از مشتریان این موضوع مشخص می شود.

پودر لباسشویی دستی چیست؟

پودرهای لباسشویی دستی نوعی از پودرهای شوینده هستند که برای شستشوی لباس ها بکار می رود . البته امروزه اقشار مرفه جامعه بیشتر جدیدا استفاده از پودرهای شوینده را کاهش داده و استفاده از مایع لباس را جایگزین ان نموده اند ولی در کل از لحاظ پاک کنندگی قدرت تمیزکنندگی پودرهای لباسشویی دستی بیشتر از مایع لباسشویی هست.

 چگونگی تولید پودر لباسشویی دستی آبان

در  پروسه تولید پودر لباسشویی دستی آبان ابتدا مواد اولیه و خام را بصورت خمیر در دستگاه های مختلف در می آورند و بعدا در لوله های مخصوص ریخته و با فرآیندی بخصوص برای تولید پودر آماده می شود.

شرکت کندر هم که جزء قدیمی ترین و قوی ترین کارخانه های تولید پودر های لباسشویی و مایعات شوینده است برای جلب نظر و رای مشتریان تمامی امکانات خود را معطوف به این کرده تا بتواند تا بهترین محصول با بهترین مواد و با بیشترین پاک کنندگی و در عین حال قیمت مناسب و ارزان و با پاکت و بسته بندی شکیل به دست مصرف کنندگان برسد.

در این بین کل محصولات شرکت کندر پودر لباسشویی دستی آبان جزء پرطرفدارترین پودرهای تولیدی می باشد که در جایگاه مصرفی اقشار مختلف جامعه توانسته در سبد خرید های ماهیانه افراد قرار گیرد.

نحوه فروش پودر لباسشویی دستی آبان

احتمالا شما می دانید که این شرکت تولید ی علاوه بر این که دارای یک دفتر مرکزی در تهران می باشد دارای یک کارخانه بسیار عظیم با دو خط تولید بسیار پیشرفته با نیروهایی شاغل در آن که در تولید انواع شوینده ها دارای مهارت هستند مشغول بفعالیت می باشد.

  دفتر مرکزی تهران که بعنوان مغز متفکر کارخانه درکلیه امور از جمله:

  1. خرید مواد اولیه شوینده
  2. استخدام بکار گیری نیروهای انسانی مورد نیاز دفتر و کارخانه
  3. تدارکات و تامین قطعات

  4. مدیریت و برنامه ریزی در مورد نمایندگی های فروش سراسر ایران

  5. انعقاد قراردادهای فروش خارجی و صادرات

  6. فروش داخلی کالاها

  7. حسابداری و حسابرسی حسابهای مالی شرکت و کارخانه

نمایندگی فروش پودر لباسشویی دستی آبان

با توجه به اینکه محل قرار گیری کارخانه در شهر سمنان واقع شده و دفتر مرکزی فروش نیز در تهران قرار دارد این شرکت برای اینکه بتواند برای فروش مواد شوینده کل بازارهای تمام استان های کشور را پوشش دهد و بتواند در تمام شهر های ایران دارای فروش های مستقیم باشد نسبت به تعریف ساختار نمایندگی یا عاملیت فروش اقدام نمود که در این ساختار در هر استانی بعد از درخواست هایی که از طرف اشخاص حقیقی معتبر و اشخاص حقوق برای اخذ نمایندگی فروش محصولات شرکت بخصوص پودر لباسشویی دستی آبان به شرکت ارائه می شود و شرکت کندر پس از بررسی داشتن صلاحیت به ایشان نمایندگی یا عاملیت اعطا می کند تا بدون حضور فیزیکی خود شرکت در تمام نقاط کشور بتواند توسط این نمایندگان اقدام به فروش پودرها نماید.

بازدیدها: 362

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *