مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش و صادرات پودر لباسشویی

فروش پودر لباسشویی پاکال

فروش پودر لباسشویی با اولویت صادرات این کالا به سایر کشورها می تواند یکی از گزینه های اصلی تولید کنندگان و کارخانه های مواد شوینده در ایران در نظر گرفته شود. معیار سنجش توان تولید و عرضه کارخانه های شوینده در میزان صادرات این کالاها مشخص و تعیین خواهد شد.


فروش صادراتی پودر لباسشویی

در ابتدا بایستی در مورد کلمه صادرات توضیحی ارائه شود که صادرات چیست و چه مفهومی دارد. صادرات یعنی انتقال و یا ارسال کالا از محل مبدا به مقصد. این تعریف کلی و جامع از توصیف کلمه صادرات میباشد که در اصطلاح عمومی به آن انتقال کالا شوینده  گفته می‌شود ولی در نگاه گمرک جمهوری اسلامی ایران صادرات یعنی انتقال و یافت ارسال کالایی از کشور ایران به کشور های دیگر با در نظر گرفتن قوانین موجود در ایران و قوانین تولید محصول و اداره استاندارد ایران.
در تعریف صادرکننده نیز باید اشاره کرد به شخص حقیقی یا حقوقی که کالا یا محصولی را با داشتن کارت بازرگانی یا مجوز از اداره بازرگانی از کشور مبدا به کشور دیگر ارسال کند صادر کننده نامیده می شود. صادرات در قالب کارکرد با بازارهای حرفه ای سایر کشورها یا کار کردن با حرفه ای های بازار در سایر کشور ها نامیده می شود که این موضوع می‌تواند باعث ارزآوری برای کارخانه صادر کننده و یا فرد صادر کننده باشد. با شناختی که از تعریف کلمه صادرات ‌کسب کردیم میپردازیم به فروش صادراتی انواع پودرهای لباسشویی از ایران به سایر کشورها. پودر لباسشویی ماشینی و دستی در کیسه های مختلف و متنوع برای تمیزی و نظافت افرادی که به تمیزی و پاکیزگی محیط زیست اطراف خود اهمیت میدهند استفاده ویژه تری می‌تواند داشته باشد که این بازخورد برای صادرات به سایر مناطق جهان در قالب صادرات نیز مورد ارزیابی و عملکرد قرار می گیرد. پودر های شوینده ای که در این شرکت تولید می‌شود توانسته استاندارد جهانی را کسب نماید و با توجه به اخذ تمامی مجوزات و زیرساخت های استانداردی موفق به ارسال بار در قالب صادرات به دیگر مناطق جهان شود.

انواع صادرات پودر لباسشویی

صادرات پودرهای لباسشویی به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم به کشورهای دیگر و سایر مناطق جهان از کشور ایران صادر می شود. در ادامه به بررسی دو نوع صادرات مذکور خواهیم پرداخت و به صورت مفصل و مشروح به توصیف آنها خواهیم پرداخت.

صادرات مستقیم پودر لباسشویی

صادرات مستقیم معمولاً توسط کارخانه شوینده  های بزرگ که دارای فروش های بیشتری می باشند انجام می‌شود و این کارخانه ها توان پیدا کردن خریداران و واسطه های خرید در کشور مقصد را دارند که به این طریق پوشش تمامی هزینه های ارسال و حمل و بازاریابی و پیدا کردن مشتریان را نیز بر عهده گرفتند. در صادرات مستقیم کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی در ایران با توجه به توان بالایی که در تولید و بازاریابی محصول و مشتریان فراوانی که در کشورهای مقصد دارد می‌تواند کالای خود را که در کارخانه تولید می شود با هزینه خود به کشور مقصد حمل نموده و با شناسایی واسطه های فروش و یا نمایندگان فروش آن کشور کالای مد نظر را به آنها تحویل نموده و توسط نمایندگان فروش آن کشور کالا را به دست مصرف کنندگان رسانده و به این طریق محصول شوینده به دست مصرف کننده نهایی خواهد رسید.

صادرات غیر مستقیم پودر لباسشویی

در مورد صادرات غیر مستقیم پودر لباسشویی کارخانه توان اینکه به صورت مستقیم تمامی هزینه ها را متقبل شده و بار شوینده را به کشور مقصد منتقل کرده و در آنجا به فروش برساند را ندارد در فروش غیر مستقیم کارخانه در درب تولیدی محصول شوینده را تحویل شخص خریدار یا شرکت خریدار یا نماینده کشور میزبان می‌نماید و بقیه مراحل که هم از حمل بار تا مرز ترخیص کالا و یا فروش آن در کشور مقصد می باشد بر عهده تاجران و خریداران می باشد و هیچ مسئولیتی بر عهده کارخانه تولیدی نیست.

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *