مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مایع رنگین شوی لباس لیتری تندیس

فروش مایع رنگین شوی تندیس که یکی از جدیدترین شوینده ها می باشد مخصوص لباس های رنگی طراحی شده که در نمایندگی های این شرکت به صورت عمده و از طریق فروشگاه های عرضه محصولات مورد نیاز به صورت جزء در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.فروش مایع رنگین شوی لباس لیتری تندیس با قیمت متناسب مشتریان خود آماده ارائه خدمات می باشد و فروش این محصول در سایت اینترنتی ما امکان پذیر می باشد.فروش مایع رنگین شوی لباس لیتری تندیس

اطلاعاتی درباره انواع مایع رنگین شوی لباس

اطلاعاتی درباره انواع مایع رنگین شوی لباس شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که بعد از شستشوی لباسها رنگ آن تغییر کرده و لباس مورد علاقه تان به رنگین کمانی از رنگها تبدیل شده و باعث ناراحتی شما شده است. راه‌حل این مشکل چیست؟ از آنجایی که پودر ماشین لباس شویی بیشتر برای لباسهای خیلی چرک مورد استفاده قرار می گیرد و به الیاف پارچه آسیب می زند شکل و ظاهر آن را به مرور تغییر داده و ظاهر ناخوشایندی به لباس می دهد که مطمئنا دوست ندارید با آن مواجه شوید.

استفاده از مایع رنگین شوی لباس بهترین انتخاب برای شماست با توجه به قیمت مایع که بسیار مقرون به صرفه می باشد شوینده ای ملایم تر بوده و با شست شوی مداوم آسیب کمتری به لباس میزند با حفظ رنگ و الیاف پارچه و بدون ایجاد هرگونه لکه روی آن و حتی برای پوست های حساس و کودکان بسیار مناسب بوده و مانع ایجاد الکتریسیته ساکن بر روی البسه، همچنین ویژگی نرم کنندگی لباس باعث اتوکشی آسان آن می شود که به نوبه خود یک حسن به حساب می آید.

امروزه یکی از پر مصرف ترین موارد در سبد خرید خانواده ها استفاده از انواع شوینده هاست که از جایگاه ویژه ای برخوردار است که مایع رنگین شوی لباس یکی از آنها است. قیمت مایع رنگین شوی متناسب وزن دربسته بندی های متفاوت به منظور نیاز مشتریان در نظر گرفته شده است.مایع رنگین شوی به خاطر حل شدن سریع در آب هیچ اثری از سفیدک روی لباس باقی نمی گذارد.

انواع مایع رنگین شوی لباس به سه دسته تقسیم می شوند:

•مایع سفید شوی

•مایع رنگین شوی

•مایع مشکین شوی

که هرکدام با توجه به رنگ لباس مورد استفاده با قیمت متناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

قیمت مایع رنگین شوی لباس لیتری

قیمت مایع رنگین شوی لباس لیتری با خرید مایع رنگین شوی و استفاده از آن به مزایای آن حتما پی خواهید برد که چه محصول کاربردی و ضروری را خریداری کرده اید و متوجه خواهید شد که در مقابل قیمت پایین این کالای ضروری که نیاز هر خانه ای است لطافت و درخشندگی و ماندگاری لباس خود را تضمین کرده اید. تولید کنندگان این محصول با صرف وقت و هزینه های بالا در صدد برآورده کردن نیاز خریداران با قیمت مناسب و البته محصولی با کیفیت که اولویت ما می‌ باشد هستند و قیمت مایع رنگین شوی لباس لیتری توسط تولید کنندگان روی بطری درج شده است که بسیار مقرون به صرفه است.

بازدیدها: 30

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *