مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مایع دستشویی تندیس

شرکت تندیس یکی از بزرگترین و معتبرترین برند هایی هست که مورد تائید و استقبال مشتریان قرار گرفته است.مایع دستشویی تندیس از تولیدات برتر این شرکت هست و مورد تائید خان های خانه دار و این موضوع باعث شده که این شرکت در تولیدات خود دقت لازم را به عمل آورد و هر روز محصولات خود را بهتر و بهتر نماید.

مایع دستشویی تندیس

یکی از محصولاتی که شرکت تندیس تولید می کند و به فروش می رساند مایع دستشویی است که تولید آن در اوزان ۵۰۰ گرمی و ۳۷۵۰ گرمی و با برند تندیس و ۳۳۰۰ گرمی با برند بهریز تولید و بسته بندی می شود.

انواع مایع دستشویی تندیس

  1. مایع دستشویی ۵۰۰ گرم تندیس
  2. مایع دستشویی ۴ لیتری تندیس
  3. مایع دستشویی ۳٫۳ کیلویی

فروش داخلی مایع دستشویی تندیس

مایع دستشویی تندیس و بهریز به خاطر جذابیت در نوع و شکل بسته بندی و قیمت مناسبی که دارد باعث شده که جایگاه ویژه ای پیدا نماید و فروش آن بسیار بالا می باشد و معمولا فروش آن در سرتاسر ایران از جایگاه و فروش ویژه ای برخوردار است .

پوست دست انسانها بسیار حساس و لطیف می باشند بخصوص در مورد خاتم ها که دقت و حساسیت خانم ها بیشتر است این مورد بیشتر نمود دارد و خانم ها به نرمی و لطافت و سلامت پوست خود بیشتر از آقایان اهمیت می دهند و در انتخاب مایع دستشویی مصرفی بیشتر دقت میکنند.

در تولید مایع دستشویی تندیس و بهریز این مورد که سلامتی و نرمی پوست دست بایستی مورد نظر قرار گیرد لحاظ شده و کارشناسان آزمایشگاه این شرکت مواد نرم کننده مناسبی در این مایعات ترکیب نموده اند تا در کنار پاکیزه نموده دستها نرمی و لطافت پوست دست نیز حفظ گردد.

فروش صادراتی مایع دستشویی تندیس

این شرکت با توجه به اینکه صادرات زیادی به کشورهای همسایه انجام میدهد و مایع دستشویی هم که جزء محصولات ضروری و پر مصرف برای تمامی اقشار می باشد در این زمینه فعالیت گسترده ای انجام میدهد و صادرات مایع دستشویی به خاطر کیفیت و قیمت نازل آن مورد عنایت تجار سایر کشورها قرار گرفته است.

فروش اینترنتی محصولات تندیس

کارخانه تندیس به خاطر فروش بالای داخلی و خارجی و به دلیل اینکه برای مشتریان و سلیقه آنها ارزش و جایگاه ویژه قائل است و برای رفاه حال مشتریان تمامی اطلاعات و شماره تماس برای مشاوره و راهنمایی رار قرار داده تا تاجران بتوانند با مشاوران تماس حاصل نمایند.

بازدیدها: 596

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *