مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان پودر ماشینی ۵۰۰ گرم

عرضه پودر ماشینی ۵۰۰ گرم برند تندیس در فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش این محصول سبب شده تا متقاضیان و مصرف کنندگان بتوانند محصولات مورد نیازشان را در کمترین زمان ممکن خریداری و از آن نیز استفاده کنند. این پودرهای ماشینی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و شما می توانید با خیالی راحت از این کالا استفاده کنید.

عرضه کنندگان پودر ماشینی 500 گرم برند تندیس

درباره پودر لباسشویی تندیس چه می دانید؟

درباره پودر لباسشویی تندیس چه می دانید؟ شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی از بهترین و خوش نام ترین برند های مواد شوینده ایران که در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت دارند برند پاکال بوده و افراد زیادی متقاضی خرید این محصول هستند؛ چرا که پودر لباسشویی تندیس از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار بوده و شما می توانید به راحتی با استفاده از این محصول تمامی لکه ها و کثیفی های موجود بر روی لباس های تان را پاک و تمیز کنید.

از دیگر ویژگی های این محصول آن است که پس از شستشو به بافت و کیفیت لباس شما آسیبی وارد نمی کند و شما پس از شستشو با این پودر هیچ گونه تغییری در کیفیت و رنگ لباس هایتان مشاهده نخواهید کرد به همین خاطر شما می توانید تمامی لباس های خود را با استفاده از این پودر بشویید. پس از شست و شو لباس های تان عطر و رایحه خوشی را می گیرد و به دلیل آن که پودر لباسشویی تندیس دارای رایحه بسیار خوبی بوده و توانسته نظر بسیاری از مشتریان و خریداران را جلب کند.

این پودرهای لباسشویی به صورت فله ای و بسته بندی شده به فروش می رسد که مشتریان و خریداران می‌ توانند با توجه به نیاز خود هر مقداری از این محصول را که مد نظر دارند خریداری و از آن نیز استفاده کنند. همچنین شما می توانید در هنگام خرید کالا تمامی اطلاعات لازم را از کارشناسان فروش و متخصصان دریافت نموده و سپس اقدام به خرید کالا کنید.

قیمت انواع پودر ماشینی ۵۰۰ گرم

قیمت انواع پودر ماشینی 500 گرم قیمت انواع پودر لباسشویی آنزیم دار در بازار مصوب و معین بوده و شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت تمامی محصولات به صورت غیرحضوری به این وب سایت مراجعه کرده و پس از مقایسه محصولات از لحاظ کیفیت و قیمت کالایی را که مد نظر دارید خریداری از آن نیز استفاده کنید. قیمت و کیفیت این محصول با یکدیگر رابطه مستقیم داشته بنابراین هرچه کیفیت کالا بالاتر رود قیمت آن به مراتب بیشتر خواهد شد.

کارخانه پودر لباسشویی تندیس برای آنکه بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین میزان کالا را بسته بندی و به بازار عرضه کند از دستگاه‌های مجهز و مدرن استفاده کرده و با استفاده از این دستگاه ها موفق شده پاسخگوی نیاز مشتریان و خریداران در بازار داخلی و بازار جهانی باشد.

بازدیدها: 29

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *