مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش دستمال کاغذی

دستمال کاغذی
شرکت های پخش دستمال کاغذی با خرید و فروش برندهای معروف و با کیفیت باعث رونق کسب و کار خود شده اند. در همین خصوص ما قصد داریم مطالبی خلاصه وار در مورد این کالا و نحوه خرید و فروش آن داشته باشیم.

درباره دستمال کاغذی و سابقه تولید آن

دستمال کاغذی همواره از گذشته تا بحال از مهمترین ابزارها برای تامین بهداشت فردی بوده است. این دستمال از ورقه های کاغذی نرمی ساخته شده است که با شرایط کاملا بهداشتی در کارخانه تولید و بسته بندی می شود. دستمالهای کاغذی محصولی بهداشتی پر کاربرد در کل دنیا می باشد. شاید در ظاهر کالایی مهم به نظر نیاید وبی در صورت نبود و یا کمبود آن این نقصان مشکلات زیادی را برای ما در زمینه بهداشت فردی ایجاد خواهد نمود.

آیا می دانید قبل از ابداع دستمال کاغذی انسانها چکار می کردند؟

در سال‌های خیلی دور مردمان از ابزارهای مختلفی که بعضا استفاده از آنها دردناک هم بود جهت پاکیزه کردن خودشان استفاده می کردند. ابزارهایی مانند ساقه درختان، گیاهان مختلف، سنگ، چوب و افراد ثروتمند هم از پارچه ها استفاده می کردند‌. مثلا در چین تکه های ابر یا اسفنج را بر روی چوب یا آهن می بستند و از آن بصورت مشترک با خانواده استفاده می کردند.
با گذشت زمان و افزایش سطح دانش و رشد فکری نوع بشر استفاده از آنها به مرور کمتر شد. در قرن ۱۸ با اختراع دستمال کاغذی شروعی نوین بر این صنعت کلید خورد. از همان سال ها استفاده از دستمالهای کاغذی با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد و صنعتگران با انگیزه مضاعف تری به سمت تولید متنوع این محصول رفتند.

دستمال کاغذی

مدل های مختلف دستمالهای کاغذی

دستمالهای کاغذی بیشتر در ۳ مدل زیر
  1. دستمال برگی پاکتی
  2. دستمال رولی نایلونی
  3. دستمال حوله ای

تولید می شود. البته باید روال میزان مصرف مردم را در پروسه تولید مد نظر قرار داد. بدین صورت که کارخانه های تولیدی این دستمال‌ها برای اینکه برنامه ریزی صحیحی در خصوص اینکه کدام مدل را بیشتر و یا کمتر تولید نمایند باید آمار مصرف مردم را نیز مورد بررسی دقیقی قرار دهند‌.

این بررسی توسط تیم تحقیق و توسعه کارخانه صورت خواهد گرفت و با تحقیقات میدانی و آمارگیری های دقیق جهت دهی صحیحی را به خط تولید کارخانه انجام خواهد شد.

دستمال کاغذی

مهم ترین ویژگی های دستمالهای کاغذی

اگر در فرایند بررسی دستمال ها کاغذی نگاهی داشته باشیم متوجه این مهم خواهیم شد که پاک کردن اصلی ترین ویژگی این محصول هست. خاصیت پاک کنندگی یا قدرت تمیز کردن دستمالهای کاغذی باید توسط کارخانه ها در الویت اصلی قرار گیرد. به نظر می رسد کارخانه ای که بخواهد بهترین کیفیت ممکن در این مدل دستمال را تولید نماید که بهترین عملکرد را در پاک کردن داشته باشد باید به موارد زیر توجه ویژه ای شود:

  1.  خاصیت انعطاف پذیری دستمال برای پوشش سطح
  2.  قدرت جذب رطوبت از سطوحی که تمیز می شود
  3.  جنس دستمال تولیدی

در صورتی که در فرایند ساخت دستمالهای کاغذی موضوعات مطرح شده فوق با دقت نظر بالایی مد نظر باشد مصرف کننده در نهایت شاهد خرید یک کالای پاک کننده خوب و اصیل خواهد بود.
در برخی از برندهای دستمال کاغذی به دلیل به کاربرد مواد اولیه نا مرغوب دررساختار آن در محصول نهایی زبری و خشکی مشاهده و احساس خواهد شد. در این نوع سطوح با پوشش کامل پوشیده نشده و تمیزی بصورت کامل پاکیزه نمی شود.
دستمال های تولید شده شرکت پاکال با در نظر گرفتن تمامی جوانب فوق محصولی با کیفیت و استاندارد جهانی ساخته که مورد پسند مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

دستمال کاغذی

خرید و فروش و قیمت دستمال کاغذی

حتما میدانید کسب و کاری موفق بوده و مداومت در فروش خواهد داشت که بتواند محصول خود زل به قیمت منصفانه به مردم عرضه کند. شرکت های پخش کالاها و مخصوصا محصولات بهداشتی اعم از انواع دستمالهای کاغذی در راستای همین مطلب و موفقیت در کار فروش اقدام به برقراری ارتباط مستقیم با کارخانه می کنند.

زمانی که این شرکت ها بصورت مستقیم با کارخانه مرتبط شده و محصول دستمال را با حجم زیاد از مبدا تهیه می کنند قیمت خرید مناسبی را در پی خواهد داشت. کسب و کار موفق ابتدا بایستی با قیمت اندک و رقابتی دستمال را از مبدا تولیدی خریداری نمایند تا بتوانند با کمترین سود ممکن و با قیمت مناسب تر به مشتریان مهایی محصول را ارایه نماید.
در راستای حمایت دولت از مصرف کننده سیاست درج قیمت تولید کننده و حاشیه سود منصفانه و درج قیمت مصرف کننده باعث شده که قیمت فروش کالاها مشخص شده و هدف کسب و کار از ابتدا مشخص و معین باشد.

دستمال کاغذی

جشنواره فروش ویژه دستمال کاغذی

این شرکت تولیدی برای تشویق و دادن انگیزه بیشتر به مشتریان دستمال کاغذی و خمیر دندان در ایامی از ماه های سال اقدام به فروش ویژه طی جشنواره های ویژه می نماید‌. در این جشنواره ها سیاست شرکت در کنار عرضه تمام محصولات و برند سازی آنها تخفیفات مناسبی را نیز به خریداران خود ارائه می کند‌.

در این مدل فروش، می توان انتظار داشت که حالت برد برد برای تولید کننده و خریدار حاصل شود. برد تولید کننده در کنار حصول سود و درآمد می تواند برندسازی خوبی نیز صورت پذیرد. برد خریدار نیز خرید محصول بصورت مستقیم از تولید کننده و تبدیل شدن به مشتری کارخانه و نیز اخذ محصول با قیمت ارزانتر از سایر مواقع سال خواهد بود‌.
معمولا در طول سال چندین بار جشنواره فروش از طرف شرکت فروش های ویژه را خواهد داشت. برای اطلاع از این جشنواره ها و زمان و شرایط آن به همکاران فروش تماس برقرار کنید.

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *