مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید پودر دستی ۵۰۰ گرمی

در اینجا نکات قدم به قدمی شستن لباس‌هایی که باید با دست شسته شوند را توضیح می‌دهیم. در این کار نیازی به استفاده از پودرهای لباسشویی قوی نیست. روی لکه‌ها از یک لکه‌بر خیلی خوب استفاده کنید.پودر دستی ۵۰۰ گرمی را به تشت پر از آب گرم اضافه کنید .اجازه دهید که پودر به طور کامل در آب حل شود. دکمه‌ها، زیپ‌ها و هر چیزی دیگری را در لباس‌ها ببندید. لباس‌ها را داخل آب فرو کنید و به آرامی ورز دهید. بگذارید لباس‌ها به مدت ۱۵ دقیقه در آب بمانند. با آب سرد آبکشی کنید . با فشار آرام روی لباس‌ها آب را خارج کنید. از پیچاندن خودداری کنید. لباس را روی یک حوله قرار داده و حوله را لوله کنید. روی حوله فشار دهید تا رطوبت باقیمانده خارج شود. لباس‌ها را در هوای آزاد روی لباس خشک‌کن یا بند رخت خشک کنید.

بازار خرید پودر دستی 500 گرمی

۴ ویژگی مهم پودر دستی درجه یک

4 ویژگی مهم پودر دستی درجه یک ویژگیهای پودر دستی درجه یک:

  • دارای رایحه ای ملایم
  • ماندگاری بالا
  • دارای دانه بندی مناسب
  • قدرت پاک کنندگی بسیار
  • درخشان کننده
  • محافظ پارچه
  • عدم آسیب‌رسانی به دست
  • عدم صدمه به بافت پارچه

خرید بهترین پودر لباسشویی:

پر فروش ترین و بهترین برند پودر لباسشویی ماشینی و مایع دستشویی حیات در بازار ایران آن دسته از پودرهایی است دارای برند و کیفیت و بسته بندی فوق العاده می باشد که مشتریان ویژه و منحصر به فرد خودش را دارد. از این رو پودر لباسشویی که از لحاظ بسته بندی، شکل، کیفیت، نوع مواد بکار رفته و آنزیم خاص و به علاوه قیمت مناسب داشته باشد مشتریان و خریداران زیادی را به خود جلب می کند.

ترکیبات پودر دستی به گونه ای تعیین شده است که از ایجاد آسیب های احتمالی برای پوست جلوگیری نماید. این دسته از پودرهای لباسشویی در تماس با آب به سرعت حل شده و کف مناسبی ایجاد می کنند. این نکته موجب شده است تا شست و شوی لباس ها با استفاده از پودرهای دستی با سرعت بیشتر و در نتیجه طی مدت زمان کوتاه تری انجام شود. به این ترتیب مدت زمان تماس پوست دست شما با مواد شوینده کاهش یافته و احتمال بروز آسیب های پوستی به حداقل ممکن می رسد.

فروشنده معتبر پودر دستی ۵۰۰ گرمی

فروشنده معتبر پودر دستی 500 گرمی خرید پودر فله ای و مایع دستشویی اوه کوچک ارزان به صرفه تر است به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند که این محصول را جایگزین انواع بسته بندی نمایند.خرید آنلاین پودر لباسشویی از سایت های اینترنتی امکان پذیر است و خریداران خرده می توانند تمام محصولات شوینده را از فروشندگان مجازی تهیه نمایند و از مزایای آن برخوردار شوند، مزایایی از قبیل : در خرید اینترنتی مشتری از هر نقطه ایران امکان خرید خواهد داشت کاهش زمان خرید در خرید های مجازی از مزایای این روش خرید است.برای اطلاعات بیستر ومشورت با افراد خبره باشماره داخل سایت تماس بگیرید.

بازدیدها: 15

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *