مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزانترین پودر لباسشویی درقزوین

ارزانترین قیمت پودر لباسشویی

همانطوری که پیداست قزوین به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین قطب های فروش مواد شوینده و پودر لباسشویی در کشور می باشد و کارخانه تندیس در این شهر صنعتی لیاء در ۱۰ کیلومتری قزوین قرار دارد و با تولید پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی تندیس ازکیفیت بالایی برخورداربوده و جزء ارزانترین پودرهای لباسشویی می باشد چنان که بعداز شستشو لباس ها رنگ وبافت خودرا حفظ کرده وچروکیده نمیشوند.پودرهای لباسشویی طوری طراحی میشوند که بعد ازشستشو لکه یارنگدانه های پودرروی لباسها برجای نمی ماند.

پودر لباسشویی

ارزانترین پودر لباسشویی درقزوین

پودرلباسشویی تندیس باررعایت حقوق مصرف کننده وبرای جذب مشتری سعی را برآن داشته که پودرهایی تولید کند نسبت به اقلام مشابه موجوددربازار ارزانتربوده و به راحتی دردسترس عموم قراربگیرد.پودر لباسشویی تندیس درسطح استان قزوین ودر شهر صنعتی تولید می شود و پودری ارزان قیمت وباکیفیت را ارایه میدهد.و در بسته بندی های متنوع و شکیل بسته بندی کرده و روانه بازار می کند .

پودر لباسشویی

بسته بندی پودرلباسشویی

شرکت پاکال تولیدات خودازجمله پودرلباسشویی رادربسته بندی مختلف و زیبا و عامه پسند تولیدوبه بازار فروش می رساند. ارزانترین پودر لباسشویی درقزوین دراندازه های ۵۰۰گرمی(که معمولابرای مصارف خانگی مناسب میباشد) و۱۰و۲۰کیلویی (جهت صرفه اقتصادی بیشتروبرای مصرف اماکن عمومی و…)تولیدمیشود.این شرکت طریقه مصرف، اندازه پودرمتناسب باحجم لباس و راهنمای مصرف و…راروی پاکت پودرلباسشویی درج کرده است.

 

پودر لباسشویی

اسانس پودر لباسشویی

پودرهای لباسشویی تندیس با اسانسهای گیاهی و معطر و بسیار عالی و وارد شده از کشور فرانسه و تخصیص دادن منابع بسیاری به این موضوع باعث خوشبو شدن وخوش حالت شدن لباس بعدازشستشومی گردد.این پودرها بارایحه خوش ودل انگیز رقیب سرسخت پودرهای موجود در بازار است و یکی ازپرطرفدارترین پودرهای لباسشویی میباشد.

پودر لباسشویی

تولید پودر لباسشویی

پودرهای لباسشویی شرکت دردوسته ماشینی و دستی تهیه و تولیدمیشود. این پودرها با بسته بندیهای متنوع و باقیمتهای مقرون به صرفه علاوه براینکه دربازارداخلی توزیع وپخش می شود سهمی هم دربازارهای خارج ازکشور دارد.به این صورت که حتی به جرات می توان گفت که دو سوم محصولات باالاخص پودر ها به کشورهای همسایه صادر می شود.

پودر لباسشویی

فروش محصول پوذر لباسشویی

فروش پودرهای لباسشویی تندیس هم درداخل وهم درخارج کشور هم به صورت حضوری و غیر حضوری وهم به صورت اینترنتی و مجازی صورت میگیرد.به این ترتیب که با دفتر فروش کارخانه تماس حاصل کرده و با مشاورین و کارشناسان مجرب فروش صحبت کرده و پس از دریافت مشاوره و اطلاعات برای صادرات ثبت سفارش کنند و با پیگیری این گروه با تجربه در اسرع وقت بارگیری انجام شود و به کشورهای مقصد ارسال شود.

بازدیدها: 108

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *